مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 10:012023-07-14سياسي

کرمان جزو 4 استان دارای بیشترین تنش آبی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سردار محمدعلی نظری صبح امروز در آیین افتتاح پروژه آبرسانی شرب به 110 روستای دارای تنش آبی استان کرمان با حضور سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار کرد: آبرسانی به روستاهای فاقد آب شرب استان کرمان به صورت جهادی انجام شد و 669 روستا را در مرحله اول قراردادها و تفاهمنامه با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) نوشته شد.

وی با اشاره به اینکه کرمان جزو چهار استانی ست که بیشترین روستاهای دارای تنش آبی دارد، بیان کرد: پروژه آبرسانی به روستاهای استان کرمان 40 درصد پیشرفت داشته است و اگر اعتبارات برسد، می توانیم، شیفت های کاری را با همت گروه های جهادی و عزیزان مان در دستگاه های اجرایی بیشتر کنیم و به عدد بالاتری از پیشرفت برسیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ابراز داشت: آبرسانی به 55 روستا از مجموع 110 روستای دارای تنش آبی در قرارگاه خاتم الانبیاء و 55 روستا نیز در بسیج سازندگی استان کرمان انجام شده است.

وی در همین زمینه اضافه کرد: بعضی روستاها آب نداشتند، شبکه توزیع در داخل برخی از روستا مشکل داشت و یا اینکه آب شرب سالم در روستا نبود و امروز این روستاها به آب شرب سالم و بهداشتی دسترسی پیدا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمان جزو 4 استان دارای بیشترین تنش آبی است

کرمان جزو 4 استان دارای بیشترین تنش آبی است