مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 00:352023-07-16سياسي

روحانی جهادگر: اگر مسئولان روحیه جهادی داشتند مشکلات جامعه کم تر می شد


روحانی جانباز امنیت در مراسم «شب خاطرات جهادی» گفت: روحیه جهادی و انقلابی آنقدر مهم است که امام خامنه ای فرمودند: اگر این روحیه نباشد ما نمی توانیم موانع را کنار بزنیم و به هدفمان برسیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، شب خاطرات شهدای جهادی با حضور صدها نفر از خانواده معظم شهدای جهادگر، جهادگران، مسؤولان دستگاه ها و نهادهای مختلف و اهالی رسانه به منظور بازروایی خاطرات تلخ و شیرین اردوهای جهادی، امروز در  آستان امامزاده اسماعیل تهران برگزار شد.

در این مراسم که به منظور بزرگداشت و مرور یاد و خاطرات شهیدان عبدالله والی، امیرمحمد اژدری، اسماعیل احمدی و امین آق باباشیرازی برگزار شده بود، دوستان و همراهان این شهدا به مرور خاطرات آن ها برای حضار پرداختند و یاد آن ها را زنده کردند.

حجت الاسلام محمدعلی کارخانه که روحانی جهادی و جانباز امنیت است نیز یکی از دوستان شهید اسماعیل احمدی بود که نکاتی را حول جهادگری و خاطرات او مطرح کرد.

کارخانه در ابتدای مراسم شهادت را پیراهن زیبایی دانست که بر تن هر کسی نمی رود و گفت:  روحیه جهادی روحیه ای است که فرد شرایط سیستم اداری را کنار بگذارد و خارج از ضوابط و ساعت کار مشغول خدمت رسانی به مردم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی جهادگر: اگر مسئولان روحیه جهادی داشتند مشکلات جامعه کم تر می شد

روحانی جهادگر: اگر مسئولان روحیه جهادی داشتند مشکلات جامعه کم تر می شد