مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 12:352023-06-22سياسي

«دادگاه» باید به عنوان نقطه امید، پناه مردم باشد


نماینده ولی فقیه دراستان کرمانشاه گفت: خیلی از مردم دانش و تجربه دادگاه را ندارند لذا دادگاه باید امید و پناه این افراد باشد و کار مردم انجام شود زیرا مردم غالبا قانون را نمی دانند و سعه صدر آن ها بعضا کم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، پرویز توسلی زاده رییس دادگستری استان کرمانشاه به همراه مسؤولان دادگستری امروز به مناسبت با آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه دیدار داشتند.

آیت الله علما در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و 72 از یاران انقلاب و تبریک هفته قضاییه بر ایجاد امنیت و اجرای عدالت تأکید شد و گفت: باید بدانیم در هر شغل و مقامی که هستیم حاضر و ناظر خداست.

لذا اگر به این اصل توجه شود، هیچ مشکل و ناهنجاری از طرف مردم و مسؤولان ایجاد نخواهد شد.

 نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با مهم دانستن خدمت به مردم، افزود: هر جایی که انسان خدمت به خلق الله کند، برکت و امنیت اجتماعی حادث خواهد شد، لذا می بینیم امام راحل با آن همه عظمت علمی، فقهی و عرفانی می فرمایند به من خدمتگزار بگویید، زیرا خدمتگزاری به مردم بالاترین ارزش اجتماعی است.

وی با مهم دانستن خدمت به مردم، تأکید کرد: باید بدانید خیلی از کسانی که به ما مراجعه می کنند، دانش و تجربه دادگاه را ندارند لذا دادگاه باید امی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دادگاه» باید به عنوان نقطه امید، پناه مردم باشد

«دادگاه» باید به عنوان نقطه امید، پناه مردم باشد