مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 00:202023-06-23ورزشي

بانویی که فرزندآوری را در روضه های خانگی تبلیغ می کند+عکس


خانم احمدی همسر امام محله هزاره هشتم پردیسان قم است که محور فعالیت خود را ترغیب و تشویق زنان به فرزندآوری و ازدواج در بستر روضه های خانگی و باشگاه ورزشی قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، سیده نیره احمدی همسر حجت الاسلام عبدالله استوار امام محله هزاره هشتم شهرک پردیسان شهر قم است.

آن ها نزدیک به 14 سال است که در این محله برای تبلیغ حضور پیدا کردند و پایگاه خود را مسجد امام حسن عسکری علیه السلام قرار دادند.

احمدی در کنار همسرش به عنوان شریکه الامام نقش آفرینی می کند.

برگزاری دوره آموزشی فرزندآوری در مسجد مسجد امام حسن عسکری علیه السلام که مسجدی فعال و پویا است و برنامه های گوناگون برای اقشار مختلف در آن برگزار می شود.

این بانو هم با محوریت این مسجد، در بین خانواده های طلاب فعالیت دارد و تاکنون در بسیاری از زمینه ها ورود کرده و در عرصه جوانی جمعیت به صورت ویژه شروع به کار کرده است.

او می گوید: برای اولین بار در سال 98 با کمک مجمع فعالان ملی جمعیت و مجموعه خاتم الانبیاء (ص) دوره آموزشی افزایش جمعیت، خانواده و فرزندآوری پذیرای علاقه مندان به این حوزه بوده است.

دوره ای که نه تنها در این مسجد و شهر قم بلکه در کشور هم برای اولین بار اجرا شد و نزدیک به 60 نفر از عموم افراد در آن شرکت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانویی که فرزندآوری را در روضه های خانگی تبلیغ می کند+عکس

بانویی که فرزندآوری را در روضه های خانگی تبلیغ می کند+عکس