مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 22:102023-07-14سياسي

مرحوم «معلمی» از مفاخر دفاع مقدس است


آثار و ارزش های دفاع مقدس در سیم خاردار و گونی و… خلاصه نمی شود بلکه مفاخر برجسته ای هم چون مرحوم معلمی است که از آثار و ارزش دفاع مقدس به شمار می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم سنایی عصر امروز جمعه در مراسم بزرگداشت حاج حبیب الله معلمی حماسه سرای دفاع مقدس با انتقاد از بی توجهی بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس به هویت و مفاخر فرهنگی خوزستان اظهار کرد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان می پندارد که آثار و ارزش های دفاع مقدس در سیم خاردار و گونی و تیربار سوخته و تانک های به جا مانده خلاصه می شود در حالی که واقعیت این است که مفاخر برجسته ای هم چون مرحوم معلمی است که از آثار و ارزش دفاع مقدس به شمار می رود.

این شاعر پیشکسوت ادامه داد: کاش بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به این نمادهای اصیل خوزستان بها می داد و اجازه نمی داد منزلش دست کس دیگری بیفتد.

کاش بنیاد پیش قدم می شد و آن خانه از ورثه می گرفت، از تخریب آن جلوگیری می کرد و آن را به یک مرکز فرهنگی اثرگذار در خوزستان و کشور تبدیل می کرد.

به گفته وی، بیش از 90 درصد نوحه های دفاع مقدس در آن جغرافیای ثمین سروده شده و این محل می تواند حتی به یک موزه دفاع مقدس تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحوم «معلمی» از مفاخر دفاع مقدس است

مرحوم «معلمی» از مفاخر دفاع مقدس است