مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 09:152023-07-09اقتصادي

تکمیل پل اسحاق آباد کاشان، نیازمند 40 میلیارد اعتبار است


رییس اداره راه و شهرسازی کاشان گفت: پل اسحاق آباد بخشی از پروژه باند دوم محور کاشان به برزک، ورکان و موته است که سازه پل تاکنون 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تکمیل آن نیازمند 40 میلیارد اعتبار است.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره راه و شهرسازی کاشان گفت: پل اسحاق آباد بخشی از پروژه باند دوم محور کاشان به برزک، ورکان و موته است که سازه پل تاکنون 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تکمیل آن نیازمند 40 میلیارد اعتبار است.

مجتبی آراسته در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساخت پل اسحاق آباد از محل اعتبار ملی 200 میلیارد ریال (20میلیارد تومان) هزینه داشته است که با تکمیل و بهره برداری از آن یکی از نقاط حادثه خیز محور برزک به کاشان حذف و ایمن سازی خواهد شد.

وی افزود: عرشه پل اسحاق آباد به صورت دو دهانه و به طول هشت متر است که ساخت آن 240 متر مکعب بتن ریزی داشته و تاکنون حدود یک هزار متر مکعب بتن ریزی در این پروژه انجام شده است.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان تصریح کرد: پروژه تکمیل باند دوم برزک – کاشان – سه راهی موته به طول 65 کیلومتر 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند که با هدف ایمن سازی راهه ای استان اصفهان در حال انجام است.

آراسته اظهار کرد: تکمیل و ایمن سازی بیش از 200 کیلومتر از راه های شهرستان کاشان از جمله محور قدیم قم به کاشان، کنارگذر شرقی کاشان، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پل اسحاق آباد کاشان، نیازمند 40 میلیارد اعتبار است

تکمیل پل اسحاق آباد کاشان، نیازمند 40 میلیارد اعتبار است