مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 22:552023-07-09سياسي

برگزاری 200 برنامه ویژه هفته عفاف و حجاب در اسلامشهر


مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه سیدالشهدا(ع) اسلامشهر از برگزاری بیش از 200 برنامه طی هفته عفاف و حجاب در سطح شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، لیلا ابراهیمی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه سیدالشهدا(ع) و دبیر قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان اسلامشهر عصر امروز در نشست خبری اظهار کرد: با هدف تعالی هویت زن در اسلام و اهمیت و ضرورت حریم خانواده همزمان با گرامیداشت هفته عفاف و حجاب بیش از 200 عنوان برنامه متنوع در سطح شهرستان اسلامشهر برگزار می شود.

وی افزود: برگزاری ده ها نشست تبیینی و مطالبه گری در سطح مساجد، حوزه های بسیج و مراکز علمی فرهنگی و تجمعی، تشکیل 50 کارگاه تخصصی با حضور اساتید مجرب با موضوعات زیست عفیفانه، مادر و کودک، مبارزه با فمینیسم، جمعیت و فرزندآوری، تربیت کودک و جهاد تبیین از برنامه هایی است که در هفته عفاف و حجاب برای خانواده های اسلامشهری و اقشار مختلف مردم به اجرا در می آید.

ابراهیمی با اشاره به اینکه طرح های عملیاتی در طی سال برای حفظ حریم خانواده و عفاف و حجاب اجرا می شود، تاکید کرد: با تشکیل قرارگاه تعالی زن و خانواده در سطح شهرستان اسلامشهر، بسیج جامعه زنان با کمک ارگان ها، ادارات و نهادهای شهرستان برای احیای هویت زن در جامعه اسلامی تلاش می کند و در این راستا 20 نشست هیات اندیشه ورز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 200 برنامه ویژه هفته عفاف و حجاب در اسلامشهر

برگزاری 200 برنامه ویژه هفته عفاف و حجاب در اسلامشهر