مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 19:502023-07-13سياسي

اجازه هنجارشکنی در سواحل را نمی دهیم


معاون سیاسی استاندار مازندران با بیان این که تجازه هنجارشکنی به دین ستیزان را در سواحل نمی دهیم، گفت:در این زمینه مماشاتی پذیرفتنی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله سلگی شامگاه پنجشنبه در همایش بزرگ زنان مروج عفاف و حجاب مازندران با حضور نماینده ولی فقیه در استان افزود: عفاف و حجاب یکی از سنگرهای کلیدی نظام اسلامی و ترویج بی حجابی همسویی با دشمنان است.

این مسئول با اشاره به تلاش سازمان یافته دشمنان برای مبارزه با مقوله حجاب و عفاف یادآورشد: زنان این سرزمین در حفظ عفاف و حجاب نه مرعوب چماق رضا خان شدند و نه مفتون فتنه رسانه ای ایادی دشمن می شوند.

ی وی ادامه داد: کسانی که اغواگرایانه به دنبال ترویج بی حجابی هستند ادامه دهندگان چماق رضاخانی با روش جدید هستند.

سلگی خاطر نشان کرد: کسانی با دست چُدنی عَمامه می پرانند و محیلانه با همان دست اما با روکش مخملی روسری ها را از سر برمی دارند.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر پاکدامنی و عفت وصف ناپذیر زنان ایرانی افزود: عفیف بودن صفت لاینفک زنان این سرزمین ازصدر اسلام تاکنون بوده و این صفت مایه وحشت دشمنان این سرزمین است.

وی با تحلیل از ابتکار ارزنده بانوان با ایمان مازندرانی در تشکیل زنجیره عفاف و حجاب در نوار ساحلی این استان اظهار کرد: تا کنون دهها همایش مردمی عفاف و حجاب د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه هنجارشکنی در سواحل را نمی دهیم

اجازه هنجارشکنی در سواحل را نمی دهیم