مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 11:302023-07-18سياسي

هنرمندان در جاودانگی نهضت عاشورا نقش مهمی دارند


نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جاودانگی اسلام به برکت نهضت حسینی است، گفت: شاعران و هنرمندان در حفظ پیام های الهی عاشورا ایفای نقش داشته باشند.

- ایسنا/خوزستان نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جاودانگی اسلام به برکت نهضت حسینی است، گفت: شاعران و هنرمندان در حفظ پیام های الهی عاشورا ایفای نقش داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم تجلیل از گروه سرود زهراییون با حضور اعضای این گروه سرود در یادمان شهید علی هاشمی برگزار شد.

آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ضمن قدردانی از تلاش های این گروه با اشاره به درخشش آنها در استان و کشور به عنوان هنرمندان انقلابی گفت: معتقدیم اسلام جاودانه است و این جاودانگی را به برکت خون سیدالشهدا(ع) پیدا کرد، اما جاودانگی نهضت عاشورا نیز اسبابی دارد.

وی اظهار کرد: عوامل بسیاری دست به دست هم دادند تا نهضت عاشورا را از بین ببرند؛ از دوره بنی امیه تا بنی عباس، تکفیری ها، صدام و دیگر جریان های باطل که همه تلاش خود را کردند تا این حرکت زنده نماند، اما هرگز به هدفشان نرسیدند، یکی از دلایل این امر، اقامه عزاداری ها است.

دیگر عامل مهم، شاعران، سرودخوانان و کسانی هستند که با زبان هنر این پیام الهی را در جامعه، زنده و شعله آن را همچنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان در جاودانگی نهضت عاشورا نقش مهمی دارند

هنرمندان در جاودانگی نهضت عاشورا نقش مهمی دارند