مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 16:202023-07-03اجتماعي

ارائه خدمات بهزیستی استان به 9 هزار زن سرپرست خانوار


اکنون بهزیستی استان اصفهان به حدود 9 هزار زن سرپرست خانوار و 2300 خانواده فرزندان چند قلو در زمینه اجتماعی خدمات دهی می کند.

- ایسنا/اصفهان مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: اکنون بهزیستی استان اصفهان به حدود 9 هزار زن سرپرست خانوار و 2300 خانواده فرزندان چند قلو در زمینه اجتماعی خدمات دهی می کند.

ناصر چاووشی، ظهر امروز(دوشنبه، 12 تیرماه) در حاشیه بازدید از مرکز سالمندان کوثر اردستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بهزیستی استان اصفهان در سه حوزه توان بخشی، پیشگیری و اجتماعی فعالیت می کند که در حوزه توان بخشی حدود 92 هزار مددجو در پنج حوزه معلولیت شامل اعصاب و روان، ذهنی، جسمی حرکتی، ناشنوایان و نابینایان خدمات رسانی می کند.

وی با بیان اینکه در استان اصفهان حدود 242 مرکز توان بخشی شامل روزانه و شبانه روزی، مراقبت در منزل و ویزیت در منزل وجود دارد که حدود 11 هزار مددجو از خدمات این مراکز استفاده می کنند، افزود: بهزیستی استان اصفهان در حوزه اجتماعی نیز خدماتی به افرادی می دهد که دچار معلولیت نیستند، اما دچار آسیب های اجتماعی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با اشاره به مراکز فعال اجتماعی استان، گفت: حدود 40 خانه فرزندان در سطح استان اصفهان وابسته به بهزیستی فعال هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات بهزیستی استان به 9 هزار زن سرپرست خانوار

ارائه خدمات بهزیستی استان به 9 هزار زن سرپرست خانوار