مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 18:252023-07-09سياسي

یک عضو شورای شهر کرمانشاه سلب عضویت شد


حکم سلب عضویت یک عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه بر اساس نظر هیأت حل اختلاف مرکز صادر و نفر دوازدهم دوره ششم شورای اسلامی شهر کرمانشاه جایگزین خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ،2 هفته پیش (چهارم تیرماه) جلسه هیأت حل اختلاف مرکز به منظور بررسی و تأیید رأی هیأت حل اختلاف استان کرمانشاه تشکیل شد و در این جلسه رأی به سلب عضویت یک عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه و محرومیت وی از ثبت نام انتخابات شوراها داده شد.

این رأی بر اساس بند هشت ماده 92 قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی و انتخاب شهرداران صادر شد و بدین ترتیب خسرو زرافشانی جایگزین کامبیز غلامی در شورای اسلامی شهر کرمانشاه خواهد شد.

مطابق ماده هفت همین قانون (ماده 92 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی و انتخاب شهرداران) بعد از اینکه یک عضو شورا به هر دلیل سلب عضویت می شود باید نفر بعدی که بیشترین رأی را دارد، جایگزین وی شود.

در کرمانشاه نفر دوازدهم دوره ششم شورای اسلامی شهر باید جایگزین شود که روال اداری آن ظرف چند روز آینده انجام می شود و مراسم تحلیف نفر دوازدهم انجام خواهد شد.

دلیل سلب عضویت این عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه پرونده قضایی مربوط به جرایم و تخلفات در سال 96 در حوزه ماده 100 شهر کرمانشاه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک عضو شورای شهر کرمانشاه سلب عضویت شد

یک عضو شورای شهر کرمانشاه سلب عضویت شد