مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 11:202023-06-24اجتماعي

پیش بینی افزایش 2 تا 3 درجه ای دمای همدان


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان با اشاره به وزش باد در طول هفته در سطح استان، اعلام کرد: در اواسط هفته دمای طول روز استان همدان افزایش دو تا سه درجه ای خواهد داشت.

- ایسنا/همدان کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان با اشاره به وزش باد در طول هفته در سطح استان، اعلام کرد: در اواسط هفته دمای طول روز استان همدان افزایش دو تا سه درجه ای خواهد داشت.

روح الله زاهدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: براساس آخرین خروجی مدل های پیش یابی و تصاویر ماهواره ای، طی هفته جاری آسمان استان صاف و آفتابی است و در ساعات بعدازظهر وزش باد متوسط همراه با ابرناکی هایی به شکل موقت در برخی نقاط استان خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در اواسط هفته دمای طول روز در استان افزایش دو تا سه درجه ای خواهد داشت، افزود: علاوه بر آن به نظر می رسد در اواخر هفته طی ساعاتی از روز پدیده گردوغبار را در برخی از نقاط استان همدان شاهد باشیم.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان خاطرنشان کرد: کمینه و بیشینه دما در ایستگاه فرودگاه همدان طی 24 ساعت گذشته 13 و 33 درجه سلسیوس گزارش شده است.

وی ادامه داد: شهرستان بهار با 11 درجه سلسیوس به عنوان خنک ترین نقطه استان گزارش شده و شهرستان های اسدآباد و قهاوند با 35 درجه سلسیوس به عنوان گرم ترین نقاط استان به ثبت رسیده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی افزایش 2 تا 3 درجه ای دمای همدان

پیش بینی افزایش 2 تا 3 درجه ای دمای همدان