مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 20:252023-07-01اقتصادي

تبریز میزبان نخستین جشنواره ملی مد و لباس در تبریز


نخستین جشنواره ملی و نمایشکاه مد و لباس ایرانی و اسلامی در تبریز برگزاری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، لیلا اتکالی عصر امروز دبیر نخستین جشنواره ملی مد و لباس ایرانی و اسلامی در نشست خبری برای اولین جشنواره ملی مد و لباس در تبریز اظهار کرد:  این جشنواره از بهمن 1401 با همت چندین دستگاه و موسسه غیردولتی کلید خورد؛ تفاهم برگزاری این جشنواره با دستگاه های ذیربط صورت گرفت است و قطعا  ارج نهادن به جایگاه صنعت گران و هنرمندان شهر تبریز، تبیین سبک پوشش ایرانی اسلامی می باشد.

  وی ادامه داد: محوریت جشنواره را بر اساس آثار قاجاری گذاشته ایم؛ زیرا اعتلای هنر صنعت و ارتقای سلیقه ایران اسلامی یکی از دغدغه های اصلی طراحان و فعالان است و راهکار گشایش و پیشرفت آن از طریق گفتمان فرهنگی و آشنایی با دستاوردها خواهد بود.

اتکالی متذکر شد: هدف از این جشنواره آشتی تولید کننده و طراحان است.

وی در ادامه با بیان اینکه این جشنواره قطعا مثل برخی جشنواره های دیگر نیست که هیچ حاصلی نداشته باشد، گفت: مقرر و دستور بر این است که این جشنواره همه ساله برگزار شود و همچنین حتما یک نتیجه برای کشور داشته باشد.

الهام دادگر نوبریان، رییس کمیته اجرایی، هم در این جلسه اظهار کرد: این جشنواره برای اولین بار در کلانشهر تبریز با حمایت و همکاری دستگاه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریز میزبان نخستین جشنواره ملی مد و لباس در تبریز

تبریز میزبان نخستین جشنواره ملی مد و لباس در تبریز