مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 23:252023-06-27اقتصادي

ضرورت حمایت دولت از واحدهای تولیدی در شهرستان بابل


رییس دادگستری شهرستان بابل به ارزش کار تولیدکنندگان اشاره کرد و گفت: دولت باید این توانایی و امکانات حمایت از تولیدکنندگان را داشته باشد اما در مقررات نقص زیادی وجود دارد که باید در جلسات رفع موانع تولید این موارد بررسی شود.

- ایسنا/مازندران رییس دادگستری شهرستان بابل به ارزش کار تولیدکنندگان اشاره کرد و گفت: دولت باید این توانایی و امکانات حمایت از تولیدکنندگان را داشته باشد اما در مقررات نقص زیادی وجود دارد که باید در جلسات رفع موانع تولید این موارد بررسی شود.

امرالله حضرتی شامگاه سه شنبه 6 تیرماه در جمع کارفرمایان و کارآفرینان بخش صنعت شهرستان بابل با بیان اینکه باید تلاش برای رفع مشکلات از شعار به مرحله عمل تغییر کند، افزود: شهرستان بابل بیشترین ورودی پرونده را نسبت به استان دارد لذا حجم بالای کار ما ایجاب می کند که تولیدکنندگان مطالبه گر باشند و از دستگاه های قضایی کمک بخواهند.

حضرتی تصریح کرد: تعامل دستگاه های اجرایی، اصناف و انجمن ها با دستگاه قضا موجب کاهش ورودی پرونده ها می شود.

حمایت قوه قضاییه از واحدهای تولیدی در چارچوب قانون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بابل نیز اظهار کرد: امیدواریم همواره خط مشی زندگی و کاری ما تفکرات شهید بهشتی یعنی خدمت به مردم و پویایی کردن شعار مردم سالاری دینی و احترام به حقوق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حمایت دولت از واحدهای تولیدی در شهرستان بابل

ضرورت حمایت دولت از واحدهای تولیدی در شهرستان بابل