مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 14:102023-07-11اقتصادي

اولویتمان تامین نیاز داخل است/ قیمت سیمان؛ تیغ دولبه!


دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان ضمن اعلام آمار تولید، تحویل و صادرات سیمان کشور بر اولویت صنعت بر تامین نیاز داخل به نسبت صادرات به تمایل صنعت سیمان بر افزایش میزان فروش نسبت به افزایش قیمت برای حفظ بازار تاکید کرد.

- دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان ضمن اعلام آمار تولید، تحویل و صادرات سیمان کشور بر اولویت صنعت بر تامین نیاز داخل به نسبت صادرات به تمایل صنعت سیمان بر افزایش میزان فروش نسبت به افزایش قیمت برای حفظ بازار تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر الوندیان در نشستی که صبح امروز (سه شنبه) در محل این انجمن برگزار شد، اظهار کرد: در سال گذشته (1401) قریب به 73 میلیون تن تولید کلینکر ثبت شده که حدود 61 میلیون تن آن صرف نیاز داخل شده است؛ در مجموع، حدود 14 میلیون تن صادرات سیمان و کلینکر به ارزش بالغ بر 400 میلیون دلار داشته ایم که از این میزان 10 میلیون تن آن کلینکر بوده است.

دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان در رابطه با عمکلرد سه ماهه امسال و مقایسه آن با مدت مشابه سال گذشته، گفت: در بهار امسال 21 میلیون و 392 هزار و 927 تن کلینکر تولید شده که نسبت به 20 میلیون و 717 هزار و 843 تن تولیدی در مدت مشابه سال گذشته 3.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویتمان تامین نیاز داخل است/ قیمت سیمان؛ تیغ دولبه!

اولویتمان تامین نیاز داخل است/ قیمت سیمان؛ تیغ دولبه!