مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 13:052023-07-04سياسي

44 قشر اثرگذار اصفهان برای جذب حداکثری در انتخابات شناسایی شدند


معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان گفت: 44 قشر اثرگذار اصفهان برای جذب حداکثری مردم در انتخابات شناسایی شدند که تلاش شده از تمامی اقشار مردمی باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا جان نثاری پیش از ظهر سه شنبه در سومین همایش، منطقه ای آموزش انتخابات اظهار داشت: در امر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هیئت اندیشه ورزان را تشکیل دادیم که متشکل از اقشار مختلف مردمی است تا با آگاهی از نظرات مختلف مردمی بتوان به یک بسیج جمعی در این عرصه دست یافت.

وی بیان داشت: به دنبال شناسایی 44 قشر اثر گذار مردمی در اصفهان از آنها خواسته شد با تشکیل شورای قشر ، جمعیت تحت پوشش خود را برای مشارکت بیشتر در انتخابات پیش رو تشویق کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان تصریح کرد: به دنبال اعتمادسازی مردم برای برگزاری انتخابات سالم و قانونی و ایجاد فضای رقابتی در چهارچوب قانون هستیم.

وی ساختار انتخابات در استان را ستاد انتخابات و در شهرستان ها برای حضور رسانه ها به شکل کارگروه برگزاری انتخابات مطرح کرد و گفت: از 22 اردیبهشت ماه پس از اولین ابلاغ و دستورالعمل در حوزه انتخابات، جلسات استانی انتخابات برگزار شد که تاکنون 8 جلسه آن برپا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

44 قشر اثرگذار اصفهان برای جذب حداکثری در انتخابات شناسایی شدند

44 قشر اثرگذار اصفهان برای جذب حداکثری در انتخابات شناسایی شدند