مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 09:152023-07-16دانش

مشکل مدرسه فرزانگان 4 حل می شود


رییس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت:در تلاشیم تا هم حق دانشجویان دانشگاه فرهنگیان ضایع نشود و هم مشکل مدرسه فرزانگان 4 حل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بر اساس یکی از مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی، قرار است که ساختمان هایی که سال ها در تصرف دانشگاه فرهنگیان بوده و طی تصمیمی از این دانشگاه گرفته شده بود، به این دانشگاه بازگردد.

یکی از این ساختمان ها برای چند سال به مدرسه دانش آموزان سمپادی تبدیل شده بود و حالا که این مصوبه ابلاغ شده و قرار است ساختمان مدرسه دوباره به دانشگاه فرهنگیان بازگردد؛ بسیاری از خانواده ها و دانش آموزان این مدرسه نسبت به این تصمیم معترض اند.

الهام یاوری رییس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان در گفت وگو با خبرنگار مهر در این خصوص گفت: در حال رایزنی های فشرده با مسئولان آموزش و پرورش هستیم کمی مذاکرات به سود ما متمایل شده است زیرا ساختمان این مدرسه در شهرک نظامی است و دانشگاه فرهنگیان نمی تواند در این شهرک مجتمعی داشته باشد.

اما باز هم هنوز موضوع قطعی نیست و ما در حال گفتگو هستیم.

یاوری با اشاره به اینکه زمانی تصمیم داشتند که دانشگاه فرهنگیان را منحل کنند؛ گفت: برای همین بسیاری از ساختمان های این دانشگاه تعقیب کاربری داده شده اند؛ حالا که دوباره دانشگاه فرهنگیان به روال قبلی خود باز می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل مدرسه فرزانگان 4 حل می شود

مشکل مدرسه فرزانگان 4 حل می شود