مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 11:152023-07-17اقتصادي

نجات 376 دریانورد در آبهای هرمزگان/44 درصد سوانح دریایی کاهش یافت


معاون امور دریایی بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: با انجام 48عملیات جستجو و نجات دریایی در سال جاری، 376دریانورد در آب های این استان از شرایط اضطرار خارج و به آغوش خانواده بازگشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اسماعیل مکی زاده با اشاره به نجات 376 دریانورد توسط تیم های امداد و نجات دریایی استان افزود: تعداد نجات یافتگان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 28 درصد افزایش داشته است.

وی در خصوص عملیات های مربوط به نقص فنی شناورها نیز گفت: با بازرسی های مداوم و رفع نواقصی از سوی واحد کنترل بازرسی و ثبت شناورها میزان سوانح دریایی در این مدت نیز کاهش چشمگیری داشت.

معاون دریایی بنادر و دریانوردی هرمزگان با بیان اینکه در این مدت نیز تعداد عملیات های مربوط به نقص فنی شناورها با نظارت واحد کنترل بازرسی و ثبت شناورها پیگیری شد، از کاهش 44 درصدی میزان سوانح دریایی نسبت به سه ماهه مشابه سال قبل خبرداد.

گفتنی است؛ در گستره آبی استان هرمزگان که خلیج فارس و دریای عمان را در دل خود جای داده علاوه بر هشت فروند شناور ناجی 36 ایستگاه همیار ناجی (دریانوردان بومی و با شناورهای صیادی و تجار منطقه) به صورت شبانه روزی در امر جستجو و نجات دریایی فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات 376 دریانورد در آبهای هرمزگان/44 درصد سوانح دریایی کاهش یافت

نجات 376 دریانورد در آبهای هرمزگان/44 درصد سوانح دریایی کاهش یافت