مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 14:502023-06-25سياسي

سنگر مقاومت دشمن را وادار به عقب نشینی کرده است


فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: سنگر مقاومت انقلاب اسلامی و منطقه دشمنان قسم خورده اسلام را مجبور به عقب نشینی کرده است.

- اردبیل- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: سنگر مقاومت انقلاب اسلامی و منطقه دشمنان قسم خورده اسلام را مجبور به عقب نشینی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامحسین محمدی اصل ظهر یکشنبه در اجلاسیه شهدای شهرستان اردبیل در حسینیه ثارالله سپاه اردبیل اظهار کرد: پیام انقلاب اسلامی که به گوش آزادیخواهان جهان رسیده زمینه ساز یک اتحاد واقعی علیه مستکبران روزگار شده تا آمریکا و همدستان منطقه ای و جهانی او در واهمه و هراس قدرت نمایی این جبهه ارزشی باشند.

وی پاسداشت نعمت ولایت را به ملت ایران یادآور شد و تصریح کرد: تا زمانی که در خیمه ولایت هستیم، دشمن نمی تواند کوچک ترین ضربه و هجمه ای را برای ما ایجاد کند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: در گذر از این سختی ها و مشکلات باید قدر نعمت ولایت و امامت جامعه را بدانیم و اجازه ندهیم تا در این مسیر غبار و فتنه ای شکل بگیرد.

محمدی اصل افزود: در کنار ولایتمداری که اساس و رکن انقلاب است مردم داری، بصیرت افزایی و در کنار آن حفظ حجاب و عفاف از عناصر تشکیل دهنده انقلاب اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگر مقاومت دشمن را وادار به عقب نشینی کرده است

سنگر مقاومت دشمن را وادار به عقب نشینی کرده است