مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 10:502023-07-16ورزشي

لزوم تسریع رسیدگی به طرح ورزش در صحن شورا


عضو شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم تسریع رسیدگی به طرح ورزش در صحن شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، زهرا شمس احسان عضو و رییس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (سه شنبه) پس از ارائه گزارش محله یافت آباد در صحن شورای اسلامی شهر تهران در تذکری با اشاره به طرح ورزش اظهار داشت: در اسفندماه سال 1401 با قید فوریت طرح ورزش  در دستور کار قرار گرفت و 21 نفر فوریت طرح را تصویب کردند.

  شمس احسان افزود: طی این طرح مقرر شد نسبت به ساماندهی، مدیریت، نظارت و بهره برداری امکان ورزشی متعلق به شهرداری تهران و امکانی که در اختیار سازمان ورزش، مناطق 22 گانه، سازمان ها، شرکت ها، زمین های چمن و سرای محلات است، صورت گیرد.

رییس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه در حال حاضر نظارت عالیه در سازمان ورزش شهرداری تهران صورت نمی گیرد، گفت: با توجه به اینکه این طرح در دستور کار است هر چه سریع تر برای تصمیم گیری محتوای در صحن مورد بررسی قرار گیرد.

وی در خصوص سوله های الزهرا گفت: طی روزهای گذشته از سوی مردم و مدیران باشگاه های ورزشی تماس های مکرری مبنی بر اینکه مجموعه های ورزشی در حال تعطیل شدن هستند، داشتیم؛ به نظر می رسد برای بهره گیری از ظرفیت سوله الزهرا سازمان ورزش و سازمان مدیریت بحران با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تسریع رسیدگی به طرح ورزش در صحن شورا

لزوم تسریع رسیدگی به طرح ورزش در صحن شورا