مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 10:552023-06-25ورزشي

زنان ایران اسلامی در عرصه های پژوهشی پیشتاز هستند


فرماندار شهرستان تبریز با بیان اینکه بانوان نقش خود را در مرجعیت علمی کشور ایفا کرده اند، گفت: زنان در بسیاری از عرصه های پژوهشی و کارآفرینی پیشتاز و پیشرو هستند که نشان دهنده جایگاه بانوان در جمهوری اسلامی است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار شهرستان تبریز با بیان اینکه بانوان نقش خود را در مرجعیت علمی کشور ایفا کرده اند، گفت: زنان در بسیاری از عرصه های پژوهشی و کارآفرینی پیشتاز و پیشرو هستند که نشان دهنده جایگاه بانوان در جمهوری اسلامی است.

یونس فاتح در دیدار با سودابه داوران دارنده مدال طلای آکادمی مخترعان اروپا با تاکید بر اینکه زنان نقش بنیادی و اساسی در عرصه های مختلف دارند، افزود: امروز زنان در تمامی عرصه هایی که وارد شدند، موجب سربلندی و افتخار کشور و نظام شدند.

وی ادامه داد: موفقیت های ایران اسلامی در عرصه های علمی نتیجه تحقیق و پژوهش محققان و دانشمندان توانمند و خلاق کشور بوده و تلاش شبانه روی دانشمندان ایرانی سبب شده جمهوری اسلامی ایران در سطح جهانی به قله های علمی دست یابد.

فاتح با تاکید بر اینکه پژوهش ضامن پیشرفت و توسعه پایدار کشور است، افزود: همه آنچه که به عنوان پیشرفت علوم در دوره های مختلف تاریخ می شناسیم حاصل تلاش افرادی است که در کار خود رویکردی پژوهشی داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان ایران اسلامی در عرصه های پژوهشی پیشتاز هستند

زنان ایران اسلامی در عرصه های پژوهشی پیشتاز هستند