مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 15:352023-06-22بين الملل

تاکید مسکو بر لزوم بازگشت آمریکا به اجرای کامل قطعنامه 2231


معاون وزیر امورخارجه روسیه بر لزوم بازگشت آمریکا به اجرای کامل برجام تاکید کرد و گفت که اگر این اتفاق نیفتد، واشنگتن همچنان ناقض قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل به شمار خواهد آمد.

- معاون وزیر امورخارجه روسیه بر لزوم بازگشت آمریکا به اجرای کامل برجام تاکید کرد و گفت که اگر این اتفاق نیفتد، واشنگتن همچنان ناقض قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل به شمار خواهد آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری تاس، سرگیی ریابکوف معاون وزیر امورخارجه روسیه امروز (پنج شنبه) با اشاره به برخی تلاش ها برای بازگرداندن برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) که آمریکا در سال 2018 به طور یک جانبه از آن خارج شد، تاکید کرد که احیای برجام تنها نیازمند اراده سیاسی از سوی غرب است.

ریابکوف تصریح کرد: مسکو از احیای برجام حمایت می کند و آنچه اکنون بیش از هر چیزی برای ما اهمیت دارد، این است که ایالات متحده به اجرای کامل قطعنامه 2231 [شورای امنیت سازمان ملل] بازگردد.

اگر اکنون توافقی حاصل شود اما برجام همان طور که در سال 2015 حاصل شد و در قطعنامه 2231 به تصویب رسید، احیا نشود، بدان معناست که ایالات متحده همچنان به نقض فاحش این قطعنامه ادامه خواهد داد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: ما اکنون در حال نتیجه گیری از تحولات جاری هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید مسکو بر لزوم بازگشت آمریکا به اجرای کامل قطعنامه 2231

تاکید مسکو بر لزوم بازگشت آمریکا به اجرای کامل قطعنامه 2231