مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 13:452023-06-22سياسي

35 مرکز میان مدت اعتیاد در استان مرکزی فعال است


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان مرکزی گفت: 35 مرکز میان مدت اعتیاد در استان مرکزی فعال است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر شایسته فرد ظهر پنجشنبه در نشست خبری اظهار داشت: اجرای 120 عنوان برنامه در حوزه های مختلف فرهنگی، پیشگیری، توسعه مشارکت های مردمی، مقابله و درمان همزمان با هفته مبارزه با موادمخدر در این استان آغاز شده است، گفت: 21 دستگاه اجرایی در برگزاری این برنامه ها مشارکت دارند.

وی افزود: در راستای ایجاد ضمانت اجرایی این برنامه ها، تفاهم نامه ای با حضور معاون پیشگیری از جرم دادگستری استان مرکزی با دستگاه های دخیل منعقد شد.

شایسته فرد ادامه داد: میزان اثربخشی برنامه های هفته مبارزه با موادمخدر از 15 تیرماه مورد بررسی قرار می گیرد تا یک قدم در راستای کاهش ناهنجاری ها و سالم سازی جامعه برداشته شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان مرکزی ادامه داد: حوزه مبارزه با موادمخدر این استان در مدت یک سال گذشته سه شهید والامقام در شهرستان های دلیجان (2 شهید) و شهرستان زرندیه (یک شهید) تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

شایسته فرد اظهار کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان مبارزه با مواد استان مرکزی از جمله برنامه های شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر این استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

35 مرکز میان مدت اعتیاد در استان مرکزی فعال است

35 مرکز میان مدت اعتیاد در استان مرکزی فعال است