مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 21:102023-07-17پزشكي

اجرای طرح سهیم (سمن هم یار محرومان) در منطقه وکیل آباد ارومیه


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه گفت: طرح سهیم(سمن هم یار محرومان) در منطقه حاجی پیرلوی ارومیه طی روزهای 27 و 28 تیر ماه امسال در مرکز خدمات جامع سلامت وکیل آباد اجرا می شود .

-  علی افشانی مدیرروابط عمومی دانشگاه علم پزشکی در گفت وگو با خبرنگار فارس از ارومیه، از اجرای طرح سهیم(سمن هم یار محرومان) در منطقه وکیل آباد خبر داد و اظهار داشت:طرح سهیم(سمن هم یار محرومان) در منطقه حاجی پیرلوی ارومیه طی روزهای 27 و 28 تیر ماه  امسال در مرکز خدمات جامع سلامت وکیل آباد اجرا می شود .

وی با بیان اینکه تمام اقدامات و خدمات ارائه شده در طرح سهیم به صورت رایگان خواهد بود گفت: خدمات ارائه شده در طرح ،خدمات پزشکی عمومی و تخصصی زنان، قلب و عروق، داخلی، کودکان و گوارش،  روانشناس و نیز خدمات دندانپزشکی به صورت رایگان انجام می شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده دیگر در این طرح خاطرنشان کرد: انجام تست غربالگری HIV، انجام BMI و تست قند خون، صدور کارت اهدای عضو،عضو پذیری از مددجویان جهت پذیرش دائمی در سازمان های مردم نهاد عرصه سلامت ، برگزاری کارگاه های بهداشت و سلامت زنان، پیشگیری از دیابت، پیشگیری از دخانیات، هنر زندگی شاد از دیگر برنامه های این طرح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح سهیم (سمن هم یار محرومان) در منطقه وکیل آباد ارومیه

اجرای طرح سهیم (سمن هم یار محرومان) در منطقه وکیل آباد ارومیه