مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 09:552023-07-16سياسي

شورای شهر درباره پایش پروژه های عمرانی کرج تعارف ندارد


رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج گفت: پارلمان مدیریت شهری در خصوص عملکرد و پایش پروژه های عمرانی و ترافیکی مناطق تعارف ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا رحیمی در چهل و یکمین جلسه این کمیسیون که به پایش اقدامات عمرانی مناطق اختصاص داشت گفت: پارلمان شهری در خصوص پایش پروژه های عمرانی مناطق تعارف ندارد.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل ضمن بیان اینکه متأسفانه بعضی از حوزه های عمرانی در جذب بودجه عملکردی قابل قبول ندارند اظهار داشت: شهردار کرج باید پایش عمرانی در حوزه های مختلف مناطق و سازمان ها را هر چه سریع تر و با جدیت انجام دهد تا عملکرد مورد انتظار پارلمان مدیریت شهری بیشتر تأمین شود.

علیرضا رحیمی در ادامه افزود: در خصوص کارکرد هر کدام از حوزه های عمرانی و ترافیکی مناطق که عملکرد قابل قبول و ضعیف داشته اند به طریق های مختلف به آنها هشدار و گوشزد کرده ایم و در صورتی که در جهت بهبود شرایط موجود گام برندارند اسم آنها را نام خواهیم برد.

نایب رییس کمیسیون تلفیق گفت: پروژه های عمرانی اسمی که در بودجه تخصیص داده شد به جهت اهمیت آن و توجه بیشتر در محلات کم برخوردار است و اجرایی شدن آن از اهمیت بالایی قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای شهر درباره پایش پروژه های عمرانی کرج تعارف ندارد

شورای شهر درباره پایش پروژه های عمرانی کرج تعارف ندارد