مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 23:302023-07-22اجتماعي

راهیابی 10 دانش آموز بوشهری به مرحله نهایی مسابقات کشوری قرآن


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر از راهیابی 10 نفر از دانش آموزان این استان به مرحله نهایی مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز در بخش آوایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمود حقدوست اظهار کرد: در دوره تحصیلی متوسطه اول فاطمه عبادی پور در رشته قرائت تحقیق و سیده زینب هاشمی در رشته حفظ 20 جز قرآن کریم و در دوره تحصیلی متوسطه دوم فاطمه احمدی در رشته حفظ 20 جز قرآن کریم و زینب خوبخواه در رشته حفظ 10 جز قرآن کریم باید در مرحله نهایی شرکت کنند.

وی افزود: ابوالفضل عدالت خواه در رشته قرائت تحقیق، محمد طه کاظمی در رشته اذان، ابراهیم عازمی در رشته حفظ 10 جز قرآن کریم، دانش آموز متوسطه اول بوشهری راه یافته به مرحله نهایی مسابقات هستند.

حقدوست خاطرنشان کرد: هیئت داوران مرحله مقدماتی بخش آوایی رأی به حضور محمد عبدالهی و اشکان خواجه به ترتیب در رشته حفظ 10 و 20 جز قرآن کریم در دوره تحصیلی متوسطه دوم دادند.

وی ادامه داد: حسن اکبری و حسام اکبری با آرا مردمی به مرحله نهایی رشته مداحی راه یافته اند.

حقدوست یادآور شد: مرحله مقدماتی مسابقات کشوری قرآن عترت و نماز به شیوه غیرحضوری و در یازده رشته برگزار شده است که دانش آموزان قرآنی استان در 10 رشته موفق به دریافت مجوز رقابت در مرحله نهایی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی 10 دانش آموز بوشهری به مرحله نهایی مسابقات کشوری قرآن

راهیابی 10 دانش آموز بوشهری به مرحله نهایی مسابقات کشوری قرآن