مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 13:252023-06-26بين الملل

آمریکا در شورش واگنر بوی خون شنیده بود


شبکه سی ان ان در گزارشی اعلام کرد که واشنگتن انتظار داشته که شورش خنثی شده ارتش خصوصی «واگنر» علیه مسکو، «به مراتب خونین تر» باشد! - شبکه سی ان ان در گزارشی اعلام کرد که واشنگتن انتظار داشته که شورش خنثی شده ارتش خصوصی واگنر علیه مسکو، به مراتب خونین تر باشد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شبکه تلویزیونی سی ان ان در گزارشی نوشته که آمریکا انتظار مقاومت بیشتری مقابل آنچه کودتای ارتش خصوصی واگنر علیه مسکو خوانده شده، داشته و همچنین پیش بینی می کرده که این شورش به مراتب خونین تر از آنچه رقم خورد، باشد.

براساس گزارش رسانه های آمریکایی، نهادها و به طور کلی جامعه اطلاعاتی واشنگتن مدعی شده اند که پیش از شروع شورش واگنر به فرماندهی یوگنی پریگوژین علیه مسکو، اطلاعاتی درباره آن داشتند و همچنین پیش بینی می کردند که این اتفاق خشونت آمیزتر باشد.

یک منبع مطلع در گفت وگو با سی ان ان گفت: قطعاً می دانم که براساس ارزیابی ما، انتظار می رفت این (شورش) به مراتب خشونت آمیزتر و خونین تر باشد.

گزارش سی ان ان درحالی است که پیش از این نیویورک تایمز مدعی شد که ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه و همچنین سرویس های جاسوسی آمریکا دست کم یک روز قبل از شروع شورش، از آن مطلع بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا در شورش واگنر بوی خون شنیده بود

آمریکا در شورش واگنر بوی خون شنیده بود