مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 14:102023-06-25سياسي

چاره ای جز سازگاری نداریم/ نقش دولت ها در پیشگیری از گرم شدن زمین


نماینده هلال احمر ایران در نشست بین المللی کاهش خطرات سوانح ناشی از تغییرات اقلیمی گفت: امیدواریم پایبندی دولت ها به تعهداتشان، بتواند سرعت گرم شدن زمین را کاهش دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کوشا گلکار نماینده معاونت امور بین الملل و امور بشردوستانه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در زمینه تغییرات اقلیمی سخنرانی خود در اجلاس بین المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا، گفت: در سازمان های امدادی و جمعیت های صلیب سرخ یا هلال احمر، قائده بر این است که برای مقابله با سوانح، بدترین فرضیه را در نظر می گیرند تا حداقل امکانات انسانی و پشتیبانی لازم برای عملیات پاسخ به سانحه به میزان کافی تدارک دیده شود.

در زمینه سوانح متأثر از گرمایش زمین هم جمعیت های ملی باید سناریوی پاسخ را تهیه کنند و از آن جا که پاسخ به این سوانح به دلیل وسعت، شدت، فراگیری، پراکندگی، همزمانی و غافلگیری؛ دشوار، پرهزینه و گاهی از خارج توان و امکانات جمعیت ملی است؛ چاره ای به جز آموزش مردم و افزایش ضریب سازگاری با مخاطرات باقی نمی ماند.

گلکار تاکید کرد: البته امیدواریم که تأثیر نشست های بین المللی و پایبندی دولت ها به تعهداتشان، بتواند سرعت گرم شدن زمین را کاهش دهد ولی ما در جمعیت های ملی باید آمادگی مواجه را با مشارکت خود م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاره ای جز سازگاری نداریم/ نقش دولت ها در پیشگیری از گرم شدن زمین

چاره ای جز سازگاری نداریم/ نقش دولت ها در پیشگیری از گرم شدن زمین