مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 12:452023-07-07سياسي

محور سیروس آباد- بافق 18 ماهه بهره برداری می شود


نشست بررسی احداث محور سیروس آباد کوهبنان به بافق یزد برگزار شد و در این جلسه نسبت به بهره برداری از این جاده در 18 ماه آینده تأکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوهبنان، نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی در دیدار استاندار یزد به منظور بررسی فراهم کردن زیرساخت های جاده سیروس آباد به بافق اظهار کرد: از عوامل مهم در توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و گردشگری ایجاد و نگهداری شبکه راه های ارتباطی مناسب و استاندارد است.

وی ادامه داد: راه های ارتباطی مهمترین ابزار رسیدن به توسعه و پیشرفت به حساب می آیند در حالی که رشد صنعتی و گردشگری یک منطقه با راه های مناسب چندین برابر می شود و دروازه های پیشرفت به روی منطقه گشوده خواهد شد.

 عفت شریعتی کوهبنانی افزود: جا دارد راه های ارتباطی شهرستان های زرند و کوهبنان که هم مرز با استان یزد هستند برای سهولت در رفت و آمد بهسازی و احداث شوند.

 وی خاطرنشان کرد: با تلاش های صورت گرفته، باند اول جاده زرند_ سیریز_ بافق احداث شد و جاده کوهبنان_خرمدشت_ سبز دشت و بافق از مسیر سیروس آباد در حال احداث است که این مهم در رونق شهرستان های مذکور، کوتاه شدن مسیر، صرفه جویی در وقت و هزینه موثر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور سیروس آباد- بافق 18 ماهه بهره برداری می شود

محور سیروس آباد- بافق 18 ماهه بهره برداری می شود