مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 16:502023-07-22سياسي

«قرارگاه تعالی بانوان» در ماهدشت راه اندازی شود


با ایجاد «قرارگاه تعالی بانوان» و ارائه خدمات تخصصی از قبیل کارگاه های آموزشی، تربیت دوره ای مربی ها، خانواده درمانی و … از آسیب ها پیشگیری می شود.

- کرج- امام جمعه ماهدشت گفت: با ایجاد قرارگاه تعالی بانوان و ارائه خدمات تخصصی از قبیل کارگاه های آموزشی، تربیت دوره ای مربی ها، خانواده درمانی و … از آسیب ها پیشگیری می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین کریم پور ماچیانی مدیر بهزیستی کرج، فوادفروغی مسئول دبیرخانه ستاد مناسب سازی شورای سالمندان، علیرضا دهقان مسئول بسیج به همراه معاونین با حجت الاسلام علی رادمرد امام جمعه ماهدشت دیدار و گفت وگو کردند.

در این دیدار مدیر بهزیستی شهرستان کرج ضمن تسلیت ایام محرم و قدردانی از زحمات امام جمعه ماهدشت به معرفی فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در بهزیستی پرداخت.

وی افزود: برای پیشگیری از آسیب ها و بازتوانی گروه های هدف، سازمان بهزیستی به تنهایی متولی این امر نیست لذا 16 دستگاه اجرایی دیگر نیز دست یاری باید بدهند و کنار دستگاه های دیگر می توان خدمات تخصصی به جامعه هدف را ارائه کرد.

حجت الاسلام علی رادمرد امام جمعه ماهدشت نیز با ایام شهادت سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع)، گفت: موضوع خانواده به طور کلی در سه محور قابل بحث و بررسی است تشکیل خانواده، عوامل تحکیم و تعالی خانواده و آسیب ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«قرارگاه تعالی بانوان» در ماهدشت راه اندازی شود

«قرارگاه تعالی بانوان» در ماهدشت راه اندازی شود