مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 22:222023-07-10بين الملل

واکنش وزیر صهیونیست به اظهارات بایدن علیه خود


وزیر امور مالی رژیم صهیونیستی به اظهارات روز یکشنبه بایدن علیه خود که وی را وزیری افراطی توصیف کرده بود، واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،   بتسلییل سموتریچ وزیر امور مالی رژیم صهیونیستی روز دوشنبه به اظهارات اخیر جو بایدن رییس جمهور آمریکا که وی را فردی افراطی توصیف کرده که به دنبال شهرک سازی در تمام مناطق کرانه باختری است، واکنش نشان داد.

رییس جمهور آمریکا روز یکشنبه در مصاحبه با شبکه خبری سی ان ان گفت: وزیران اسراییلی که به دنبال شهرک سازی در تمام مناطق کرانه باختری بوده، بخشی از مشکلات هستند .

بایدن اضافه کرد: برخی از وزیران کابینه اسراییل مانند سموتریچ  و ایتمار بن غفیر (وزیر امنیت داخلی) بیشترین افراطی گری را دارند .

سموتریچ در واکنش به این اظهارات در سخنانی که روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نقل کرده، گفت: وی (بایدن) حق انتقاد دارد و وظیفه ما نیز ادامه کار برای تحقق خواسته شهروندان اسراییلی و دفاع از خود و ساخت وطنمان است .

این مقام صهیونیستی در ادامه سخنانش تلاش کرد تا فضای متشنج ایجاد شده میان رژیم صهیونیستی و آمریکا را آرام کند.

وی اضافه کرد: من به رییس جمهور آمریکا احترام می گذارم و همکاری و روابط میان آمریکا و اسراییل قدرتمندتر از گذشته است و اختلاف دیدگاه ها نیز وجود دارد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش وزیر صهیونیست به اظهارات بایدن علیه خود

واکنش وزیر صهیونیست به اظهارات بایدن علیه خود