مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 14:102023-07-17سياسي

فعالیت 700 هیات مذهبی زنجان در ایام محرم


مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: بالغ بر 800 نفر به صورت مبلغ در شهر و روستا فعالیت خواهند کرد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: بالغ بر 800 نفر به صورت مبلغ در شهر و روستا فعالیت خواهند کرد.

حجت الاسلام سعید احمدی ظهر امروز (26 تیرماه) با اشاره به دیدار اخیر جامعه تبلیغ با مقام معظم رهبری، گفت: رهبر فرزانه انقلاب در این دیدار راهبرد کلان را در حوزه تبلیغ ارائه و در بیانات شان که خطاب به حوزویان، مبلغان و مبلغات بود، فرمودند که تبلیغ امر مهمی است.

وی با تاکید بر اینکه امروز باید بیش از گذشته بحث تبلیغ را جدی بگیریم، تصریح کرد: در این ایام رفته رفته نقطه مواجهه ما با تمدن غرب سخت تر و دقیق تر می شود، به همین خاطر در ایام محرم بیش از گذشته نیازمند فعالیت در حوزه تبلیغ هستیم.

این مسئول با بیان اینکه هنوز هم مؤثرترین وسیله برای تبلیغ سنت اهل بیت (ع)، همین منبر سنتی است، خاطرنشان کرد: مخاطب با اختیار در این محفل و مجلس نشسته است تا از بیانات منبریان استفاده کند، به همین خاطر همه تمرکز مخاطب ما متوجه خطیبی است که در حال ارائه مطلب بر روی منبر است، لذا تبلیغ سنتی را باید جدی تر و متناسب با مخاطب و نیازهای منطقه انجام داده و به این موضوع نیز توجه داشته باشیم که تبلیغ در این ایام باید پرمحتوا و مستند ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 700 هیات مذهبی زنجان در ایام محرم

فعالیت 700 هیات مذهبی زنجان در ایام محرم