مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 12:502023-07-01سياسي

کسب رتبه سوم کشوری استان اردبیل در بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت


مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل بیان کرد: جایگاه استان اردبیل در مسابقات ملی مهارت، برای اولین بار به رتبه سوم کشوری ارتقاء یافت.

- ایسنا/اردبیل مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل بیان کرد: جایگاه استان اردبیل در مسابقات ملی مهارت، برای اولین بار به رتبه سوم کشوری ارتقاء یافت.

رحیم یونسی 10 تیر در جمع خبرنگاران با علام این خبر افزود: جایگاه استان اردبیل در مسابقات ملی مهارت، برای اولین بار به رتبه سوم کشوری ارتقاء یافت.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان ضمن اشاره به اهمیت مسابقات ملی مهارت در توسعه و ترویج فرهنگ مهارت آموزی گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور هر ساله مسابقات ملی مهارت را با هدف تلاش برای تقویت روحیه خودباوری در جوانان، ایجاد خلاقیت و نوآوری در ارائه آموزش های فنی و حرفه ای، فرهنگ سازی و ایجاد بستری مناسب برای رقابت سالم و توسعه کارآفرینی، ایجاد انگیزه در نیروی کار، ارائه فرصتی برای نمایش توانمندی و شایستگی جوانان، ایجاد سازوکارهای لازم برای بالابردن مهارت های ملی در سطح بین المللی و برقراری تعامل بین نیروی کار و محیط دنیای واقعی کار برگزار می کند.

وی در ادامه به اهداف برگزاری مسابقات ملی مهارت اشاره و ادامه داد: ارتقاء فرهنگ مهارت آموزی در بین جوانان کشور، معرفی آموزش های مهارتی و اهمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه سوم کشوری استان اردبیل در بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت

کسب رتبه سوم کشوری استان اردبیل در بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت