مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 17:402023-06-28بين الملل

نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی کابینه این رژیم را تهدید به تمرد کردند


شماری از نظامیان سابق نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در نامه ای هشدار دادند که چنانچه کابینه این رژیم طرح اصلاحات قضایی خود را پیش ببرد، از دستورات سرپیچی خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ده ها نظامی ذخیره نیروی هوایی رژیم صهیونیستی، امروز (چهارشنبه)، اعلام کردند اگر کابینه رژیم صهیونیستی طرح جنجالی اصلاحات قوانین قضایی را پیش ببرد، از خدمت سر باز خواهند زد.

روزنامه العربی الجدید به نقل از رسانه های صهیونیستی خبر داد 110 نفر از نظامیان سابق نیروی هوایی رژیم صهیونیستی نامه ای را امضا کرده اند که در آن هشدار داده شده چنانچه اصلاحات قوانین قضایی در پارلمان این رژیم یا هر پیش نویس دیگری مرتبط با این مسئله تصویب شود، نیروهای ذخیره از خدمت سر باز خواهند زد.

کابینه رژیم صهیونیستی به ریاست بنیامین نتانیاهو به فاصله کمی پس از روی کار آمدن، در تاریخ چهارم ماه ژانویه سال جاری میلادی طرحی برای اصلاح نظام قضایی این رژیم ارائه کرد که با اعتراضات گسترده مواجه شد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی سال هاست که به اتهام فساد، رشوه و خیانت در امانت تحت محاکمه قضایی قرار دارد و بنا دارد با آنچه آن را اصلاحات قضایی نامیده، پرونده خود را مختومه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی کابینه این رژیم را تهدید به تمرد کردند

نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی کابینه این رژیم را تهدید به تمرد کردند