مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 16:202023-07-09اقتصادي

پایداری برق تهران، نیازمند همراهی مردم


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: پیش بینی می شود طی هفته جاری نیاز مصرف برق پایتخت به بیش از 5000 مگاوات برسد و بر این اساس پایداری شبکه برق نیازمند همراهی مشترکان خانگی است.

- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: پیش بینی می شود طی هفته جاری نیاز مصرف برق پایتخت به بیش از 5000 مگاوات برسد و بر این اساس پایداری شبکه برق نیازمند همراهی مشترکان خانگی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کامبیز ناظریان با بیان این که به دنبال فرارسیدن گرم ترین هفته سال جاری، رکورد 71 هزار و 500 مگاوات برای نخستین بار در تاریخ صنعت برق کشور ثبت شده است، گفت: مطابق با پیش بینی های انجام شده به دلیل افزایش کم سابقه دمای هوا، انتظار می رود نیاز مصرف برق کلان شهر تهران نیز طی هفته جاری به رقم 5350 مگاوات برسد که تامین این میزان انرژی جز با همراهی مشترکان، امری بسیار دشوار خواهد بود.

وی با قدردانی از همراهی ارزنده شهروندان تهرانی از تمامی مشترکان این شرکت درخواست کرد با توجه به شرایط آب و هوایی هفته جاری، مدیریت و صرفه جویی حداکثری در مصرف برق را به صورت جدی مورد توجه قرار داده و به کارکنان این شرکت که به صورت شبانه روزی در تلاش برای حفظ پایداری شبکه هستند در ارائه خدمات شایسته کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایداری برق تهران، نیازمند همراهی مردم

پایداری برق تهران، نیازمند همراهی مردم