مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 10:202023-06-23بين الملل

انتخابات محور دیدار مقامات ازبکستان و سازمان امنیت و همکاری اروپا


وزیر امور خارجه ازبکستان و سفیر، رییس گروه ناظران دفتر نهادهای دموکراسی و حقوق بشر سازمان امنیت و همکاری اروپا در شهر «تاشکند» مسایل حضور ناظران این سازمان در انتخابات ریاست جمهوری ازبکستان را بررسی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، بختیار سعیداف وزیر امور خارجه ازبکستان با اورسولا گاچیک رییس گروه ناظران دفتر نهادهای دموکراسی و حقوق بشر سازمان امنیت و همکاری اروپا که به تاشکند سفر کرده است دیدار و آخرین وضعیت انتخابات ریاست جمهوری این کشور را مورد بررسی قرار دادند.

وزیر امور خارجه ازبکستان گفت: من خوشحالم که با رییس گروه ناظران دفتر نهادهای دموکراسی و حقوق بشر سازمان امنیت و همکاری اروپا در شهر تاشکند دیدار و گفت وگو کردم.

وی افزود: ما در این دیدار در مورد حضور ناظران دفتر نهادهای دموکراسی و حقوق بشر سازمان امنیت و همکاری اروپا در انتخابات قریب الوقوع ریاست جمهوری ازبکستان تبادل نظر کردیم.

ازبکستان از سال 1992 میلادی عضو سازمان امنیت و همکاری اروپا است.

در ماه ژوییه سال 2006 میلادی دولت ازبکستان و سازمان امنیت و همکاری اروپا در مورد تاسیس سمت هماهنگ کننده طرح های سازمان امنیت و همکاری اروپا در ازبکستان یادداشت تفاهمی امضا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات محور دیدار مقامات ازبکستان و سازمان امنیت و همکاری اروپا

انتخابات محور دیدار مقامات ازبکستان و سازمان امنیت و همکاری اروپا