مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 15:452023-06-22سياسي

لزوم ایجاد صندوق سرمایه گذاری مشترک در استان ها


در ادامه سفر استانی مسئولان سازمان سینمایی به استان سمنان، نشست محمد خزاعی با جمعی از مدیران دستگاه های فرهنگی این استان برگزار شد.

- در ادامه سفر استانی مسئولان سازمان سینمایی به استان سمنان، نشست محمد خزاعی با جمعی از مدیران دستگاه های فرهنگی این استان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست رییس سازمان سینمایی با جمعی از مدیران دستگاه های فرهنگی و معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار شد.

در ابتدای این نشست، رییس سازمان سینمایی کشور با تاکید بر لزوم حفظ و ارتقای سرمایه اجتماعی گفت: لازم است با تکیه بر دیپلماسی عمومی و تقویت مراودات فرهنگی، ملت ها را به یکدیگر نزدیک کنیم و رسانه سینما نافذترین ابزار در این حوزه است.

وی افزود: از همان روزهای آغاز به کار دولت سیزدهم، سناریوها و طراحی های تخریب کننده ای برای این دولت شکل گرفت.

بخش بزرگی از این جریان تخریب، انجام عملیات روانی و رسانه ای گسترده است و در اصل امروز، جنگ در میدان رسانه در حال وقوع است.

خزاعی با بیان اینکه متاسفانه بخشی از ناآگاهان و اغفال شدگان با سنگ اندازی، کارشکنی و شیطنت برای کشور بویژه در حوزه فرهنگ و سینما، هزینه هایی را تراشیده و می تراشند اظهار کرد: ایران در عرصه ملی و بین المللی گام های رو به جلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد صندوق سرمایه گذاری مشترک در استان ها

لزوم ایجاد صندوق سرمایه گذاری مشترک در استان ها