مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 13:152023-07-19اقتصادي

آیا بحران تغییرات آب و هوایی بر صنعت بیمه تاثیر خواهد گذاشت؟


از آنجایی که تغییرات آب وهوایی باعث بروز بلایای طبیعی بیشتر می شود، صنعت بیمه نرخ ها را افزایش و پوشش را کاهش می دهد و از برخی بازارها به طور کامل خارج می شود و سیاست گذاران و بیمه گران باید با یکدیگر همکاری کنند تا از جوامع و اقتصادهای آسیب پذیر در برابر .

- ایسنا/خراسان رضوی از آنجایی که تغییرات آب وهوایی باعث بروز بلایای طبیعی بیشتر می شود، صنعت بیمه نرخ ها را افزایش و پوشش را کاهش می دهد و از برخی بازارها به طور کامل خارج می شود و سیاست گذاران و بیمه گران باید با یکدیگر همکاری کنند تا از جوامع و اقتصادهای آسیب پذیر در برابر خطرات فزاینده آب وهوایی محافظت کنند.

تغییرات آب وهوایی معمایی را برای صنعت بیمه ایجاد کرده است.

رویدادهای آب وهوایی شدید در سال های اخیر با فراوانی، شدت و غیرقابل پیش بینی بودن فزاینده ای رخ می دهند و مدل های آب وهوایی و راهبردهای مدیریت ریسک مورد استفاده بیمه گران در سراسر جهان را تغییر داده اند.

خطرات اقلیمی به طور فزاینده ای اقتصادها و جوامع را در سطح جهان تهدید می کند و باعث موج های گرما و شکستن رکورد در اروپا، سیل بی سابقه در جنوب آسیا و آتش سوزی در کانادا شده است.

دوره های طولانی خشکسالی شدید و رطوبت اندک، طول فصل آتش سوزی را با سرعت قابل توجهی سریع تر از پیش بینی های آب وهوایی افزایش می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا بحران تغییرات آب و هوایی بر صنعت بیمه تاثیر خواهد گذاشت؟

آیا بحران تغییرات آب و هوایی بر صنعت بیمه تاثیر خواهد گذاشت؟