مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 13:152023-07-03سياسي

به آیندگان چه جواب می دهیم؟


حسام الدین انصاریان که هم اکنون از عکاسان برجسته استان و از کسانی است که قرار بود به همراه پدرش با پرواز شماره 655 از بندرعباس به دبی سفر کند، - ایسنا/هرمزگان "حسام الدین انصاریان" که هم اکنون از عکاسان برجسته استان و از کسانی است که قرار بود به همراه پدرش با پرواز شماره 655 از بندرعباس به دبی سفر کند، پروازی که در 12 تیرماه 1367 توسط آمریکایی ها موردحمله موشکی قرار گرفت و تمامی سرنشینان هواپیما به شهادت رسیدند.

اگرچه وی به این سفر نرفت اما پدرش را در این پرواز از دست داد، انصاریان با ارسال یادداشتی به خبرگزاری ایسنا، منطقه خلیج فارس در خصوص این روز می گوید.

پیرامون واقعه پرواز 655 در این 31 سال حرف ها، نوشته ها و مطالب متعدد و بی شماری بیان شده، مطالبی که اغلب در مسیری کلیشه وار و تکراری هر ساله درست ساعاتی قبل از فرارسیدن 12 تیرماه و گاهاً برای رفع تکلیف آغاز می شود، و تنها دوام آن تا ظهر و یا نهایتاً غروب روز 12 تیرماه است.

گاهاً باورِ نوع و نحوه نگاه حاکم به فرآیند معرفی واقعه ایرباس بسیار سخت است! حادثه ای که یکی از هولناک ترین وقایع بشری عصر معاصر خاورمیانه را رقم زده در لابه لای شعارها و فرآیندهای رفع تکلیفانه برخی مسئولان در حال فراموشی کامل است و انگار برخی از مسئولان به همین میزان بسنده کرده و حرکت در مسیر ترسیمی و تک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به آیندگان چه جواب می دهیم؟

به آیندگان چه جواب می دهیم؟