مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 18:352023-07-13سياسي

اولین کاروان حجاج اردبیلی وارد فرودگاه شدند


مسئول بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت اردبیل گفت: بعد از گذشت 40 روز و انجام مناسک حج، اولین کاروان حجاج اردبیلی وارد فرودگاه این شهر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر حج و زیارت اردبیل گفت: دومین کاروان ساعت 1:40 دقیقه بامداد روز جمعه وارد فرودگاه اردبیل خواهد شد تا با استقبال همشهریان و خانواده هایشان روبه رو شوند.

حجت الاسلام بیدار افزود: سومین پرواز مستقیم از جده به فرودگاه اردبیل نیز ساعت 1:10 دقیقه بامداد روز شنبه انجام می شود تا حجاج اردبیلی وارد زادگاهشان شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: چهارمین پرواز نیز از طریق فرودگاه تبریز به عنوان حجاج مشترک اردبیل و آذربایجان شرقی انجام خواهد شد که 720 حاجی اردبیلی نیز از این کاروان روز شنبه وارد شهر خودشان خواهند شد.

حجت الاسلام بیدار اضافه کرد: در این سفر معنوی تلاش کردیم تا فضای شایسته ای را برای حجاج مهیا کنیم تا مناسک حج را به همراه دیگر برنامه های معنوی در طول روز انجام داده و بیشتر با معبود خود انس بگیرند.

وی بیان کرد: همه حجاج در بهترین شرایط جسمی و روحی هستند و همکاران ما تلاش کردند تا با انجام پروازهای مستقیم سفر آرام و راحتی را نیز برای حجاج پیش بینی کنند.

مسئول بعثه ، به دنبال ورود اولین کاروان حجاج به فرودگاه اردبیل ترافیک سنگینی در مسیر اردبیل به سمت نمین و فرودگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین کاروان حجاج اردبیلی وارد فرودگاه شدند

اولین کاروان حجاج اردبیلی وارد فرودگاه شدند