مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 12:002023-07-18حوادث

برگزاری بزرگترین تعزیه میدانی کشور در فسا


مسئول روابط عمومی گروه تعزیه عاشوراییان صحرا رود فسا گفت: بزرگترین تعزیه میدانی کشور با عنوان «تعزیه صحرا رود» در شهرستان فسا برگزار خواهد شد.

- شیراز- مسئول روابط عمومی گروه تعزیه عاشوراییان صحرا رود فسا گفت: بزرگترین تعزیه میدانی کشور با عنوان تعزیه صحرا رود در شهرستان فسا برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید حیدری شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: تعزیه صحرا رود فسا در یک هکتار زمین و 10 هکتار پارکینگ در روستای صحرا رود شهرستان فسا برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این تعزیه با شرکت 500 نفر بازیگر و یک هزار نفر دست اندرکار، برگزار می شود، ادامه داد: در راستای برگزاری این تعزیه، شش ماه مطالعه از کتاب های متقل، لهوف، مجموعه دانشنامه امام حسین (ع) و اسرار آل احمد تحت نظر اساتید برجسته دانشگاه و علمای قم انجام می شود.

حیدری تاکید کرد: این تعزیه از سال 1383 تاکنون در حال اجرا است و موضوع این تعزیه نیز امسال از برکه غدیر تا گودال قتلگاه تعیین شده است.

به گفته حیدری، این تعزیه در 12 مرداد ماه همزمان با روز شانزدهم محرم برگزار می شود این در حالی است که پیش بینی شده نزدیک به 50 هزار نفر تماشاگر این تعزیه باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بزرگترین تعزیه میدانی کشور در فسا

برگزاری بزرگترین تعزیه میدانی کشور در فسا