مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 11:302023-07-05اقتصادي

برگزاری بزرگترین ماراتن سراسری در خراسان جنوبی


همزمان با سراسر کشور رقابت داوطلبان کنکور سراسری در خراسان جنوبی با شرکت 12 هزار و 778 نفر آغاز شد و تا فردا ادامه دارد.

- بیرجند_ رییس دانشگاه بیرجند گفت: همزمان با سراسر کشور رقابت داوطلبان کنکور سراسری در خراسان جنوبی با شرکت 12 هزار و 778 نفر آغاز شد و تا فردا ادامه دارد.

احمد لامعی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور 14 و 15 تیرماه بزرگترین رویداد علمی کشور در استان رقم خورده و می خورد.

وی با بیان اینکه امسال در آزمون نوبت دوم کنکور سراسری در سطح کشور یک میلیون و 119 هزار و 436 نفر شرکت دارند، تصریح کرد: از این آمار در خراسان جنوبی 12 هزار و 778 نفر در گرایش های مختلف با یکدیگر به رقابت می پردازند.

رییس دانشگاه بیرجند با اشاره به اینکه شرکت داوطلبان در هر دو مرحله آزمون الزامی است، یادآور شد: در نهایت هر کدام از نظر علمی شایسته تر بود انتخاب خواهد شد بنابراین معیار و مبنا بعد از تیرماه توسط سازمان سنجش اعلام می شود.

لامعی ادامه داد: برگزاری کنکور سراسری در دو مرحله در واقع فرصتی بوده که سازمان سنجش برای کمک به داوطلبان و ایجاد آرامش در بین آنها قرار داده و داوطلب در هر مرحله ای که از نظر علمی قوی تر بود مجاز به انتخاب رشته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بزرگترین ماراتن سراسری در خراسان جنوبی

برگزاری بزرگترین ماراتن سراسری در خراسان جنوبی