مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 14:402023-07-15ورزشي

واکنش معاون وزیر پیشین ورزش به افشاگری جلالی


معاون وزیر ورزش پیشین نسبت به اظهارات مجید جلالی مبنی بر قدرت و نفوذ دلال ها واکنش نشان داد و خواستار رسیدگی فدراسیون فوتبال به این پرونده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید جلالی، کارشناس و مربی فوتبال ایرانی طی اظهاراتی کم سابقه از قدرت و نفوذ دلال ها و واسطه های نقل وانتقالات در لایه های مختلف فوتبال ایران سخن گفت و تاکید کرد که این افراد با انتقال گروهی بازیکنان از تیمی به تیم دیگر، سود هنگفتی را به دست می آورند و افراد مختلف را برای رسیدن به اهداف خود تحت فشار می گذارند.

عبدالحمید احمدی، معاون وزیر ورزش و جوانان پیشین و رییس انجمن ورزشی نویسان در واکنش به اظهارات مجید جلالی خواهان رسیدگی فدراسیون فوتبال شد.

او در یادداشت خود نوشت: صحبت های مجید جلالی از مربیان و کارشناسان شاخص فوتبال ایران با ایسنا در باره ریشه های مشکلات فوتبال ایران و به ویژه قدرت دلال ها و شبکه های واسطه گر فرصت طلب و منفعت جو که با شناخت و سوء استفاده از نقاط ضعف حقوقی و مدیریتی ساختارهای مسئول در باشگاه ها و فدراسیون، و با نفوذ در بخش ها و لایه ها و ارکان مدیریتی و رسانه ای مرتبط با فوتبال، ضمن ایجاد مسیری انحرافی در آن، منافع بلندمدت و کلانی را برای خود تضمین کرده اند، بسیار تلخ و قابل تأمل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش معاون وزیر پیشین ورزش به افشاگری جلالی

واکنش معاون وزیر پیشین ورزش به افشاگری جلالی