مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 11:102023-07-08اقتصادي

باهمسان سازی، حقوق بازنشستگان چقدر افزایش می یابد؟


مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پیگیری این صندوق برای دائمی سازی همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری خبر داد و توضیحاتی در خصوص نحوه افزایش حقوق بازنشستگان در صورت تصویب اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان در قانون برنامه هفتم ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، نعمت الله ترکی در گفت وگو با ایسنا، درخصوص اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان، با اشاره به اینکه بحث حقوق و مزایا و معیشت در حوزه اجتماعی یکی از اولویت های دولت و صندوق بازنشستگی برای تامین معیشت بازنشستگان است، اظهار کرد: یک میلیون و 700 هزار نفر تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری قرار دارند.

وی افزود: از سال 1396 به بعد، در بخش ترمیم حقوق اتفاقات خوبی افتاده است و به تناسب آنچه که در بخش حقوق دغدغه وجود داشت اقداماتی تا سال 1401 انجام شده است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در ادامه به ماده 30 قانون برنامه ششم توسعه مبنی بر اینکه دولت مکلف است بررسی های لازم جهت برقراری عدالت در نظام پرداخت و رفع تبعیض و متناسب سازی دریافت ها و برخورداری از امکانات شاغلان بازنشستگان و مستمری بگیران کشوری و لشکری سنوات مختلف را انجام دهد اشاره کرد و گفت: برای اجرای همسان سازی و متناسب سازی حقوق و مزایای بازنشستگان، توسط صندوق بازنشستگی کشوری پیگیری هایی در سال 1401 صورت گرفت که بر اساس آن و برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باهمسان سازی، حقوق بازنشستگان چقدر افزایش می یابد؟

باهمسان سازی، حقوق بازنشستگان چقدر افزایش می یابد؟