مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 08:352023-07-19سياسي

فعالیت 350 هیأت مذهبی در دهه اول ماه محرم در ملایر


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر از فعالیت 350 هیأت مذهبی در دهه نخست ماه محرم در ملایر خبر داد و گفت: بیش از 2200 مبلغ روحانی و طلبه در دهه اول ماه محرم به مناطق مختلف شهرستان اعزام شده و در تکایا، - ایسنا/همدان رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر از فعالیت 350 هیأت مذهبی در دهه نخست ماه محرم در ملایر خبر داد و گفت: بیش از 2200 مبلغ روحانی و طلبه در دهه اول ماه محرم به مناطق مختلف شهرستان اعزام شده و در تکایا، حسینیه ها، مساجد، محافل، هیأت ها و روضه های خانگی به وعظ و سخنرانی می پردازند.

حجت الاسلام روح الله نجفی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در این ایام بیش از 200 مداح در سطح شهرستان به مداحی می پردازند، اظهار کرد: با توجه به اهمیت بصیرت و روشنگری در هیئات مذهبی، چهار گروه فرهنگی تبلیغی اعزامی از قم در مناطق مختلف به بصیرت افزایی و معرفت افزایی می پردازند.

وی با اشاره به کنگره 8000 شهید استان همدان مطرح کرد: به هیأت های مذهبی توصیه شده است که هر شب از یک شهید نام برده و وصیت نامه وی را بخوانند و عکس شهید را نصب کنند.

نجفی از افزایش تعداد ایستگاه های صلواتی در کوچه و محله ها نسبت به سال قبل خبر داد و مطرح کرد: خصوصیت این ایستگاه ها این است که جوانان و نوجوانان مسئول آنها هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 350 هیأت مذهبی در دهه اول ماه محرم در ملایر

فعالیت 350 هیأت مذهبی در دهه اول ماه محرم در ملایر