مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 08:252023-07-06حوادث

5 مصدوم و یک فوتی حاصل بی دقتی رانندگان در زنجان


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: بر اثر یک فقره واژگونی رخ داده، 5 نفر مصدوم و یک کودک 8 ساله نیز جان باخت.

- ایسنا/زنجان رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: بر اثر یک فقره واژگونی رخ داده، 5 نفر مصدوم و یک کودک 8 ساله نیز جان باخت.

داریوش تقیلو در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با حادثه برخورد دو دستگاه خودرو با یکدیگر، اظهار کرد: در پی اعلام واژگونی یک دستگاه پراید در اتوبان زنجان - قزوین لاین جنوبی بعد از سه راهی سلطانیه 5 نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

وی با بیان اینکه در ساعت 6:34، سه کد آمبولانس (قره بلاغ - چرگر - مروارید) به محل حادثه مذکور برای امدادرسانی اعزام شدند، افزود:5 نفر مصدومان این حادثه به بیمارستان بوعلی خرمدره منتقل شدند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان ادامه داد: در پی واژگونی پراید 4 مصدوم حادثه بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی جهت ادامه درمان به بیمارستان بوعلی سینای خرمدره انتقال داده شدند و همچنین متاسفانه در این حادثه پسر بچه 8 ساله قبل از رسیدن همکاران فوت کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 مصدوم و یک فوتی حاصل بی دقتی رانندگان در زنجان

5 مصدوم و یک فوتی حاصل بی دقتی رانندگان در زنجان