مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 20:102023-06-22سياسي

کشف بیش از 10 هزار میلیارد ریال تخلفات مالی در سیستان و بلوچستان


بازرس کل استان سیستان و بلوچستان گفت: سال گذشته میزان تخلفات مالی کشف شده بیش از 10 هزار میلیارد ریال بوده که هزار و 402 میلیارد ریال به خزانه دولت برگشت داده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، محمدرضا شهریاری نژاد به مناسبت فرا رسیدن گرامیداشت هفته قوه قضاییه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این سازمان در راستای وظایف نظارتی خود، در صورتی که هر دستگاهی در انجام وظایف محوله خود کم کاری کند به عنوان ترک فعل با آن بر خورد می شود.

بازرس کل استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: سازمان بازرسی همچنین با افرادی که حقوق بیت المال را تضییع نمایند بدون اغماض برخورد می کند و هیچ خط قرمزی در این زمینه وجود ندارد.

وی همچنین به حمایت از مدیران پاکدست، سالم و ریسک پذیر اشاره نمود و گفت: سازمان بازرسی به دنبال حمایت از مدیران سالم، شجاع،توانمند، پاکدست، جهادی و متفکر است و می خواهیم بستر این حمایت را فراهم کنیم تا این مدیران نیز مورد تشویق سازمان قرار گیرند.

شهریاری نژاد با بیان اینکه برای جلوگیری و مبارزه با پدیده شوم فساد در دستگاه های اداری بایستی عملکرد دستگاه های اجرایی شفاف سازی شود گفت:  امروز مقابله با فساد اولویت اصلی قوه قضاییه است که ما در سازمان بازرسی نیز تمام تلاش خود را برای احقاق حقوق مردم و مقابله با مفسدان انجام خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 10 هزار میلیارد ریال تخلفات مالی در سیستان و بلوچستان

کشف بیش از 10 هزار میلیارد ریال تخلفات مالی در سیستان و بلوچستان