مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 16:452023-07-02حوادث

پلمب 108 واحد صنفی طی دو ماه گذشته در آستارا


فرمانده انتظامی آستارا از پلمب 108 واحد صنفی متخلف طی دو ماه گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: مردم و متصدیان اصناف هشدارها را جدی بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ عبدالعلی شعبانی امروز یکشنبه در گفت وگو با رسانه ها اظهار کرد: با هدف تحقق برنامه های پیشگیرانه و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی در بین اصناف، طرح کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی توسط مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی طی 2 ماه گذشته در شهرستان آستارا به مرحله اجرا درآمد.

وی به بازدید از 315 واحد صنفی در این مدت اشاره کرد و گفت: در این راستا 108 واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت قوانین و مقررات و برابر مفاد 27 و 28 قانون نظام صنفی پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا هدف از اجرای این طرح را نظارت بر اصناف در راستای ارتقا امنیت اجتماعی در جامعه عنوان کرد و افزود: با برنامه ریزی دقیق پلیس، کلیه واحدهای صنفی سطح شهرستان آستارا مورد بازدید قرار خواهند گرفت.

فرمانده انتظامی آستارا تصریح کرد: مردم و متصدیان اصناف هشدارهای لازم و تدابیر لحاظ شده در بحث رعایت مقررات را جدی بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 108 واحد صنفی طی دو ماه گذشته در آستارا

پلمب 108 واحد صنفی طی دو ماه گذشته در آستارا