مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 14:502023-07-20سياسي

72 آشپزخانه در بوشهر راه اندازی شد/ پخت 650 هزار پرس غذا


همزمان با ماه محرم، طرح اطعام و احسان حسینی با راه اندازی 72 آشپزخانه و پخت 650 هزار غذای گرم در استان بوشهر آغاز شد.

- بوشهر- همزمان با ماه محرم، طرح اطعام و احسان حسینی با راه اندازی 72 آشپزخانه و پخت 650 هزار غدای گرم در استان بوشهر آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم، بهره جستن از فضیلت های این ماه و فرهنگ حسینی را مایه اقتدار دانست و اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) برای ترویج فرهنگ عاشورایی و محرم در ابعاد گوناگون برنامه های مختلفی تدوین کرده است.

عباس روشن اجرای طرح اطعام و احسان حسینی در ماه محرم و صفر را یکی از برنامه های کمیته امداد عنوان کرد و گفت: این طرح با هدف کمک و ارتقا وضعیت معیشت نیازمندان اجرا شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

وی از همکاری گروه های جهادی، مراکز نیکوکاری، ائمه جمعه و جماعت، حسینیه ها، هیئت های مذهبی، موکب داران و خیران در اجرا طرح اطعام و احسان حسینی خبر داد.

روشن راه اندازی 72 آشپزخانه در فرایند طرح اطعام و احسان حسینی با محوریت مراکز نیکوکاری در استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و گفت: پیش بینی می شود در ایام ماه محرم و صفر بیش از 650 هزار پرس غذای گرم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی طبخ و بین نیازمندان ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

72 آشپزخانه در بوشهر راه اندازی شد/ پخت 650 هزار پرس غذا

72 آشپزخانه در بوشهر راه اندازی شد/ پخت 650 هزار پرس غذا