مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 10:452023-06-26اقتصادي

حال بد بازار مسکن و اجاره بها در سمنان


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: نرخ تورم حوزه مسکن و اجاره بها و اقلام خوراکی در این استان مطلوب نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدرضا صادقی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان صبح امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان سمنان اظهار کرد: نظارت بر ذبح شرعی دام با توجه به فرارسیدن عید قربان در دستور کار اداره کل دامپزشکی استان سمنان قرار داشته باشد.

وی افزود: بازگشت حجاج از سرزمین وحی باعث افزایش تقاضا می شود که از هم اکنون باید تمهیدات لازم برای کاهش نوسانات در بازار و اقلام اساسی و میوه اتخاذ شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان تأکید کرد: نیاز است ضمن آسیب شناسی، اقدامات لازم در راستای افزایش کیفیت آرد و پخت نان با کیفیت و مرغوب در استان سمنان انجام گیرد.

صادقی گفت: نرخ تورم استان سمنان در مجموع از میانگین نرخ تورم کشوری پایین تر است که برای حفظ و ارتقای این مهم باید عرضه مستقیم میوه و صیفی جات و اقلام پروتیینی و اتخاذ تمهیدات لازم برای کنترل اجاره بها و قیمت مسکن در دستور کار باشد.

وی با بیان اینکه یک سوم نرخ تورم متعلق به مسکن و اجاره بها است، عنوان کرد: نرخ تورم حوزه مسکن و اجاره بها و اقلام خوراکی در استان سمنان مطلوب نیست و این مهم مستلزم به کارگیری و اجرای طرح های مدون و جام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال بد بازار مسکن و اجاره بها در سمنان

حال بد بازار مسکن و اجاره بها در سمنان